Странице

субота, 7. мај 2011.

She is the one

Merlinku sam pocela da radim jednog februarskog dana, verovali ili ne, jer sam se naljutila! Vracala sam se sa jedne izlozbe i u glavi mi je odzvanjala rec *retro*. Sve je *retro*, i izlagaci i kupci i nakit koji se prodaje, sve je bolje i vrednije ako je *retro*. Drugi stilovi ne prolaze, samo ono sto je *retro*. Dosla sam kuci i zadala sebi zadatak. Napravicu nesto *retro* ali u mom stilu, tehnikama koje ja koristim... I, evo je :) Zavrsila sam je tek pre neki dan. Bila mi je izazov i kada sam videla da uspevam da izvedem lik dosadila mi je (kao sto to obicno kod mene biva). Verovatno bi i dalje camila nezavrsena u mojoj sobi da me nije drugarica, Tanja Djordjevic, naterala da je zavrsim da bi je odnela za Ameriku na izlozbu. Zavrsila sam je noc pred slanje i poslala. I... nadam se da mi se nece vratiti :)
Posle nje sam vise puta cula komentare da bi mogla cesce da se naljutim, izgleda da sam postigla ono sto sam zelela :)))))


Нема коментара:

Постави коментар