Странице

субота, 8. август 2015.

Klik na link :)

Zdravo dame, Malo sam razmišljala... samo malo, obično nije dobro kad previše razmišljam :) Obavestila sam vas u prošlom postu da sam blog preselila na novu adresu, evo ga OVDE. Međutim, zbog svih vas koji i dalje svraćate na ovaj blog kao i radi lakšeg povezivanja i praćenja rešila sam da o svakom napisanom novom postu na wordpress-u obavestim i ovde. Na taj način ćete i vi koji imate na blogger-u blogove moći lakše da pratite. Neću objavljivati iste postove i tamo i ovamo, to je preveliki posao a i nepotreban. Ovde ću samo obaveštavati o čemu sam tamo pisala i linkovati postove pa kome bude interesantno klik na link :) Izmedju ostalog čini mi se da baš i nije ok da zanemarim preko 175.000 poseta na ovom blogu i hiljade mesečnih poseta iako sam dugo bila neaktivna. Zašto sam prešla na novi blog i zašto me dugo nije bilo možete pročitati OVDE
O fedora šeširima, šta su, kada su nastali,koje poznate dame ih nose, kako izgleda moja verzija jednog takvog, koje frizure možete praviti uz ove šešire i koje još vrste šešira postoje možete pročitati OVDE
O velikim-malim blogerkama od 10, 13 i 14 godina, Jeleni, Aleksandri i Katarini možete čitati OVDE
I još post koji sam juče objavila, o mojim mukama sa bojama, možete pročitati OVDE
Toliko za sada, obaveštavam kad objavim novi post :)

Нема коментара:

Постави коментар