Странице

среда, 15. децембар 2010.

Orhideja



Ne mogu opisati koliko sam srecna i ponosna na sebe sto sam uspela da je napravim. Posto sam prvi put radila ovako nesto nisam bila sigurna koliki ce cvet ispasti dok ga nisam zavrsila. Na kraju sam shvatila da je cvet preveliki da bi bio oko vrata ili kao bros. Zato je orhideja svoje mesto pronasla na torbici. Da sam u svadji sa fotoaparatom ovo je najbolji primer. Niti se lepo vide boje niti se lepo vidi na slici reljefnost cveta ali nije vazno. Vazno je da sam ja uspela da je napravim i sad se ne zaustavljam :-) Kod mene je stiglo prolece iako je tek pocela zima :-) Bice uskoro jos mnooogo cvetica...
I jos nesto... za mene ovaj cvet ima posebnu vrednost jer je napravljen od perlica koje su postale pravi raritet. Kupila sam ih davno i kada sam stigla pred kraj zahtevne ogrlice i shvatila da mi ih nece biti dovoljno, nisam vise nasla da ih kupim. Onda sam beznadezno obilazila prodavnicu da bi na kraju dobila informaciju da ih verovatno vise nece ni biti. Oparala sam sve i pocela od njih da pravim drugu zahtevnu ogrilicu ali ni za nju ih nije bilo dovoljno. Kada sam pocela da pravim orhideju sve vreme sam bila u grcu i NEVEROVATNO, na kraju mi je ostalo BUKVALNO 3 perlice viska!!! Ne kazu stari za dzabe "Nije kome je receno nego kome je sudjeno" :-))))

Нема коментара:

Постави коментар