Странице

недеља, 23. јануар 2011.

Hvala SVIMA

E, pa. dragi moji I drage moje, pre nego sto zagazim u 2011. Onako kako sam isplanirala zelim da napisem koji red o prethodnoj godini koja je za mene bila I vise nego uspesna I to ogromnom delom zahvaljujuci vama!

Prva prilika da, najpre ljudi koji me poznaju a onda I ostali, vide moj nakit bila je tek 2.marta 2010. Pre toga nikada nisam izlagala I pravila sam nakit samo za sebe I svoje najblize. Od tada izlozbe, sto grupne sto samostalne su se prosto nizale jedna za drugom. Za nepunih godinu dana, od marta 2010. do decembra 2010. imala sam 3 samostalne izlozbe I ucestvovala na 15 grupnih, sto je ukupno 29 dana izlaganja.

Kad su izlozbe u pitanju, ne mogu a da ne spomenem divne ljude, drage kreativce, koje sam sa izlozbe na izlozbu imala priliku da vidjam I upoznajem. Zapravo, bas taj sklop energicnih, kreativnih I pozitivnih ljudi daje pecat celoj ovoj prici. U druzenju sa ovim ljudima price I smeha nikad dosta a vreme predvidjeno za izlozbu, nekad I 12 sati dnevno, proleti kao dlanom o dlan. Velika su podrska I radujem se svakom novom vidjanju sa njima!

Sto se stranice na Facebook-u tice, svakodnevno se uvecava novim postovaocima mog nakita. Statistika je pokazala neverovatne rezultate. Broj poseta stranici u protekloj godini varirao je izmedju 500 I 1000 nedeljno sto je zaista neverovatno. Od ukupno 1400 profila kojima se dopada moja stranica stigli smo, pred kraj godine do 1200 aktivnih korisnika. Uopste ne umem da opisem recima osecaj kada napravim nesto novo, pa ushiceno postavim sliku a like-ovi I komentari pocnu da se nizu brzinom svetlosti. Uvek mi izmame siroki osmeh, onaj najiskreniji. Ponekad mi ponestanu reci kojima bih se zahvalila neobicnim I nesvakidasnjim komentarima a ponekad se I pred monitorom postidim I pocrvenim kada shvatim da su sve te divne reci upucene meni tj mom radu.

I uvek, ali uvek, iskoristim priliku da kazem koliko sam ponosna na ljude koji me okruzuju. Bez njihove nesebicne podrske I pomoci nisam sigurna da bi sve ovo postigla za manje od godinu dana! Oni su tu da daju svoj sud I iskreno misljenje, da mi pomazu oko izlozbi kad zagusti sa vremenom, oni su tu da me bodre na svakoj izlozbi, da pomognu oko ideja, fotografisanja, fotomodeliranja, ma oko svega… Srecna sam sto imam takve ljude oko sebe, oni su moje najvece blago!

O svojim planovima za 2011. necu mnogo da govorim, neka budu iznenadjenja. Ako kazem izgubice svoju draz. Samo cu reci da je prvi korak skoro gotova prolecna kolekcija za koju sa sigurna dace vam se svideti!

Zelim svim uspesnu I srecnu 2011., bar kao sto je meni bila prethodna a ja cu se I dalje truditi da pomeram sopstvene granice I zadajem sebi zadatke koji na prvu loptu deluju nedostizno. To je siguran put ka uspehu!

Jovana Obradovic
Princess of handmade

Нема коментара:

Постави коментар